Review: True Mineral Powder Hema

We gaan deze week nog eens een reviewtje doen he. Ik weet dat het al een tijdje geleden is, maar dat is eigenlijk ook omdat ik nooit echt weet wat ik moet reviewen. Plots schiet me dan iets binnen (als ik tenminste niet vergeet om een review te schrijven) en dan denk ik.. Hmmm… Misschien een reviewtje waard?) Bij deze dus…

Let’s do another review. It’s been a while, only because I never really know what to review. All of a sudden (if I don’t forget I have to write a review every week) I notice something worth reviewing and here I am… ^^

Image

 

Bron: linnes.nl

Vandaag dus de True Mineral Powder van Hema. Nu, mijn mening over het grote foundation-poeder-debat is heel simpel. Ik draag liever poeder dan foundation. Niet dat ik geen in mijn bezit heb, ik draag gewoon liever foundation voor superspeciale gelegenheden (zoals oudejaarsavond etc.) Ik denk gewoon (mijn mening, mensjes 🙂 ) is dat mensen die niet echt foundation nodig hebben, omdat hun huid er çava genoeg uit ziet, gewoon poeder kunnen gebruiken. Genoeg coverage; het is ook beter voor de huid omdat de huid nog altijd kan ademen en voor mij specifiek, geen allergische reacties! (That’s the sad, sad life of a redheads skin.) Ik ben ook door mijn fair share poeders gegaan… believe me…

So today the True Mineral Powder from Hema is put to the test. Now, my opinion on the big foundation-powder-debate is very simple. I like wearing powder more than wearing foundation. Not that I don’t have foundation, I just like to save those for special occasions (for example: New Year’s Eve). I think that if you don’t really need foundation, you should stick with powder. For me it gives me just enough coverage, it’s good for my skin, because it allows my skin to breathe and there are no allergic reactions! (I have to keep that last one in mind of course…A redhead’s skin… not easy to deal with, let me tell you that.) And believe me, I’ve been through my fair share of powders…

Image

Bron: linnes.nl

Eerste indruk: Simpele verpakking, handig om mee te nemen in je sjakos
First Impression: Simple packaging, very easy to bring along in your purse! 

Applicatie: Heel simpel, legt geen cake-dikke laag en bedekt toch nog altijd mijn oneffenheden. Mijn gezicht voelt heel de dag zacht aan! Het is ook mineral powder, dus gezonder voor de huid!
Application: Very easy, no cakey feeling, but stills covers up all my imperfections. My skin feels soft throughout the day. It’s also a mineral powder, so much healthier for the skin! Yaay! 

Prijs/Kwaliteit: Ik gebruik nummer 2 omdat ik behoorlijk licht ben van huidskleur en met zo’n potje kom ik toch wel zeker 2 maanden toe. De prijs is 6.50 euro, wat zeer goed meevalt, als je weet dat je er zo lang mee doet. En de kwaliteit is fantastisch he.. Maar dat had je waarschijnlijk al door.. 😀
Price/Quality: I use number 2, because my skin type is kinda light and with one ‘jar’ or whatever you call it, I can last up to 2 months. The price is very reasonable as well, 6.50 euro, especially if you keep in mind that it can last that long. And of course, the quality is superb! (I love that word!)

Score: 9/10

 

Eline Denys 

Geef een reactie

