NAOTW of gewoon Nail Art Of The Week

Het moet niet altijd Michelangelo op je nagels zijn, toch? Daarom deze week ietsje chiller… 

Jungle Leopard

ImageGroen is nu niet direct een kleur die ik veel op mijn nagels draag. Tot groot ongenoegen van de vele colourblockers die helemaal gek worden als ze mijn haarkleur zien. “ELINE, groen is lijk perfect bij jouw haarkleur!” I know! Bij deze heb ik deze kant van mijn lezers ook eens tevreden gesteld! En natuurlijk heb ik er een leopardy touch aan gegeven, want anders zouden het geen Eline-nagels zijn he! 😀

Green is not really one of my favourite nail polish colours. For the colourblockers out there, who are so frustrated that I don’t wear green nail polish, because it would look AWESOME with my red hair colour, well, here you go. Me wearing green nail polish, with a leopardy touch to it… ^^

Purple Rain

Image

Ik vind het altijd grappig om kruizen te incorporeren in mijn kleren, accessoires en bij deze nail art. Ik ben niet gelovig, ik vind het gewoon een cool symbool. Zo heb ik ook gigantische kruis oorringen die ik supergraag draag. Ik snap wel dat vele mensen moeten denken als ze mij zien: “De dee is klaar om int klooster te gaan.” Geloof me, ik in een klooster… Slecht idee…

I always find it very amusing to incorporate crosses in my clothing, nail art, accessories, … Even though I’m not religious, I just love the symbol! I even have huge black cross earrings that I love to wear. So I kinda understand when people give me that “She’s totally ready to go into a nunnery.” Believe me, me in a nunnery… BAD IDEA… 

Eline Denys 

 

Geef een reactie

