Review-time: Essence Liquid Eyeliner

Wanneer mensen zeggen: “My body is my temple.” stel ik mij daar altijd serieuze vragen bij. Als mijn lichaam een tempel is, dan is het een vervallen, versleten krot denk ik. Laten we zeggen dat ik het lichaam heb van een 89-jarige. Mijn knieën kraken als crac-a-nut-nootjes, ik heb als het ware astma-neigingen als ik de trap op moet lopen enzovoort…

Nog een probleempje is dat ik dikwijls allergisch reageer op dingen die mijn lichaam niet gewend is. Ik had dus een groot probleem toen ik met make-up begon, vooral met eyeliner. Mijn ogen waren constant geïrriteerd en leuk is anders. Dus mijn queeste voor de perfecte eyeliner, die eigenlijk echt niet lang geduurd heeft, 1 dag zelfs… En zo heb ik (heel snel) de eyeliner van mijn dromen gevonden! Een goedkoop, handig ding waar ik niet op reageer! Yaay!

Afbeelding

Usually people say: “My body is my temple”, well, if my body is a temple, it must be a really old, withered one. Everything in my body malfunctions, My knees crack like a 89-old woman, I almost get an asthma attack when I take the stairs (thank god for the elevator) and so on…

Another thing is that my body tends to react badly on things that are unknown to it, for example make-up. When I first started out with eyeliner, my eyes were irritated all the time, so I had to find that perfect eyeliner. And so my quest began, but didn’t last very long, one day actually …And then I found him, the eyeliner of my dreams or…just a cheap eyeliner which doesn’t irritate my eyes… and that one is… 

The Essence Waterproof Liquid Eyeliner!

Afbeelding

Eerste indruk: Goedkoop! Yaay! Simpele verpakking, niet veel blabla. Just the way I like it.
First impression: It’s cheap, let’s do this! Simple packaging, not too much blabla, which I like.

Applicatie: Ik hou ervan wanneer mijn eyeliner een borstel-achtige top heeft, niet zo’n pendingetje, deze limiteren mijn eyelinerkunsten (wat dat dan ook mag zijn) dus deze doet mijn ogen smilen!
Application: I like it when my eyeliner has brush-like top, not the pen, because they limit me in my eyelinerexpressions (whatever that might be) and this one completely satisfies my needs.

Resultaat: De eyeliner is ook nog eens waterproof, wat er voor zorgt dat mijn ogen heel de dat eyelinerfabulous zijn!
Result: The eyeliner is waterproof and stays true to its purpose. My eyes look eyelinerfabulous the entire day! 

Score: 9/10

Eline Denys 

4 comments

  1. De essence-lijn van het Kruitvat heeft enkele topstukken! Er bestaat een ’24 hours stay-on eyelinerpen’ en deze is ideaal als je een nachtje lang wil feesten en tot in de vroege uurtjes er nog goed wil uitzien! Welliswaar enkel voor zo’n gelegenheden gebruiken, want zelfs met de beste eyemake-upremover, gaat het spul er moeilijk af (wat niet zo gezond kan zijn). Bij mij is het een vast item in het weekend geworden!
    Ook de ’16 hours liquid eyeliner’ is supergoed en maakt strakke lijnen!
    Greetings, an eyelinerlover! 🙂

Geef een reactie

