Trend Alert!

Als een echte fashionista, moet ik natuurlijk op de hoogte zijn van de laatste trends. (Blijkbaar is dat een vereiste…) So let me check my magical heel… en ik voorspel deze trends voor dit seizoen en het volgende:

tromgeroffel….

1. Babyroze! 
In mantelvorm (supertrendy!), sweatervorm, kettingvorm of schoenen
(ga liever niet voor broeken, het is nog geen lente hé!)

ImageH&M: 129 euro

2. Put a knot in it?

Maar dan ook letterlijk! Steel een plaid hemd van je boyfriend of in mijn geval van m’n broer en knoop ze rond je heupen! Instant-grungy-effect! Yaay! Grunge! Of veel gemakkelijker, deze rok met al een knoop in! Lekker ingewikkeld, niet? 
Image
becauseimaddicted.net

Image
chicnova.com: $ 20

3. Like a real Scot, mate! 
Yaay! Schotse print! Nostalgie naar vroeger! Ook weer een teken dat grunge back from the past is! Hoezee! Wie heeft er al een plaid blazer in haar kast hangen? 
Guilty! 😀

Image
romwe.com: $ 45.99

4. Like a bullet through the heart…
Voor al de hartgebroken ladies out there. No worries! We kunnen al die players doodschieten… Niet letterlijk dan, maar met accessoires! Kogels zijn namelijk hip hipper hipst! Bye bye uiltjes (zo 2011) hallo bad-ass metal! Jouw hart zal niet meer gebroken worden! 

Image
yoshikocreationparis.com

Helaas onbetaalbaar! Maar! Zo snel geraak je niet van mij af! Voor de creatievelingen onder ons, heb ik een DIY gevonden én uitgetest! 

DIY: http://www.youtube.com/watch?v=N7QhW5ZJyME

Image
Als ik het kan, dan kan jij het zeker! Echt, serieus, je kan het… 

 

Welke trend is jouw favoriet? 
So many options… Can’t choose…

*faint*

 

Eline Denys 

 

Geef een reactie

