Nail Art of the week: glitter versus skulls

 

 

Glitter Queen

Image

Confession time: ik heb nog nooit echt gewerkt met glitter op m’n nagels. Waarom? Geen flauw idee eigenlijk… Waarschijnlijk omdat ik bang was om het er achteraf af te krijgen en ook omdat ik waarschijnlijk in het proces over glitter zou krijgen. Wat dan uiteindelijk ook gebeurd is. Je zou m’n kot eens moeten zien, Edward Cullen is niets er mee vergeleken. De glitter eraf krijgen, was gemakkelijker dan ik verwacht had. Gewoon je nagel in een watje met nagellakremover draaien, 5 minuutjes laten weken en VOILA! Glittervrij! 

Confession time: I’ve never really used glitter on my nails before. Why? No idea, probably because getting glitter off of your nails is a hassle and because I was afraid to spread it all over my room in the process, which actually happened. You should see my room, Edward Cullen is nothing compared to it. Getting the glitter off of my nails, was actually a lot easier than I thought. Just wrap cotton pads soaked in nailpolish remover around your nails. Hold it in place for 5 minutes and VOILA! Glitterfree!

Come over to the dark side (we have cookies!)Image

Ik heb niet alleen een glitter-diva-kant, maar ook een donker kantje. Nen oek af, zoals ze in West-Vlaanderen zeggen. Ik ben namelijk helemaal weg van doodskoppen en iedereen zal het geweten hebben. Echt, iedereen weet dat van mij… 

My glitter-divas-side is only one side of my personality, but I also have a dark side. Come over to the dark side? Yes Sir! I adore skulls and everyone has to know! Like for real, everyone knows that about me….

Eline Denys

Geef een reactie

