Review: Happy Nails- Elfi De Bruyn

“Hey, Eline, je nagels zijn er bère uit! Hoe doe je dat toch?” 
“Ooooh, merci! Het is eigenlijk echt SUPERSIMPEL!”
Teach me!
– Euhm…

Nail art is volledig mijn ding. Maar les geven iets minder. Voor dezelfde reden waarom ik geen leidster geworden ben in de VKSJ. Ik zou sarcastisch zijn, misschien zelfs een tikkeltje gemeen. Kort gezegd, je zou me haten. Daarom heb ik een superhandig alternatief gevonden! 

Tijdens mijn stage heb ik de kans gekregen om Elfi De Bruyn te interviewen. Ze is net als ik obsessed met nail art! Het enige verschil: zij heeft er een boek over uitgebracht. En wat voor een boek! Perfect voor de nail art-beginneling. 

Image

In amper 100 pagina’s is ze erin geslaagd om de basis te geven van nail art. Nagelverzorging, welke materialen très nécessaire zijn, eventuele alternatieven (leve de tandenstoker!) en natuurlijk ook hoe-doe-je-het-toch-stap-voor-stap-uitleg van bepaalde nagelontwerpen. Mijn favoriet: Galaxy!

Mijn score: 9/10!

Kortom, zit het te kriebelen om eens een luipaardmotiefje op je nagels te zetten maar weet je niet echt hoe? Of ben je al een volleerde nagelartiest en wil je wat inspiratie op doen? Dan zeker Happy Nails eens inbladeren (of kopen!)

Te koop in boekenhandels voor maar 12.99 euro!

 

Eline Denys 

Geef een reactie

