Nail Art of the week: Recap

Ik vind het altijd leuk om mezelf eens een grote uitdaging te geven. Meestal komt dat het meest tot uiting in mijn Nail Art. Het is dan ook mijn meest voldoening gevende, creatieve uitlaatklep. Het is er dan op of onder. Soms spendeer ik uren aan een bepaald ontwerp, om het er dikwijls dan direct af te doen, omdat het toch niet was wat ik ervan verwacht had. Velen verklaren me gek. Jullie hebben gelijk…

I always love giving myself a challenge. Usually I end up putting a lot of effort in Nail Art, it’s also the most satisfying creative outlet in my life at the moment so… The result either is satisfying, or very disappointing. I can spend hours on a certain design and then when it’s finished, immediately clean it back off, because it wasn’t exactly what I had in mind. A lot of people are probably thinking “She’s insane” when reading this. I don’t blame you.

Image

Deze week ben ik er toch wel voor gegaan. Don’t get me wrong, ik heb al zottere Nail Art designs gemaakt, maar dit design heeft toch wel een speciaal plaatsje in mijn hart. (Sentimentele Eline hé) Alle studenten die in hun masterjaar zitten, zijn nu bezig met hun thesisonderwerpen, ik helaas ook. Mijn onderwerp: Alice In Wonderland. Dus ik heb dan maar besloten om bij het thema te blijven en voor Wonderland-nagels te gaan. Why not hé? 

This week, I actually went for it. Don’t get me wrong, I’ve done crazier designs, but this one, has a special place in my heart. (Going sentimental, again…) All Master Students are now pretty much occupied with their thesis subject, me as well. My subject? Alice In Wonderland, so I thought? Why not stick to my subject? Why not, right? 

Image

Als je dan zoveel moeite en tijd in een bepaald ontwerp steekt, hence de Alice In Wonderland-nagels, ben ik meestal veel te lui om nog eens zo’n ontwerp te maken. Daarom een schattige polkadot-nagel met een klein hartje! 

If you put so much time and effort in a certain design, hence the Alice In Wonderland-nails, I’m usually waaay to lazy to do one like that again. So that’s why I wore a cute, simple polkadot-nail with a little heart! 

Eline Denys 

Geef een reactie

