Nail Art Mania

Everyone has those days. Dat niets goed is. Je kleren maken je dik, je haar wil niet liggen, je port je eyelinerpen constant in je oog,enzovoort. Wel,…mijn week was fine actually!

Ha! Nu had ik je! Eigenlijk lieg ik een beetje. Ik had wel een beetje zo’n week. Ik kon namelijk geen één nagelcreatie op mijn nagels houden. De ene keer was er een brok af, de andere keer heb ik ze kapotgebeten (van de stress) en dan uiteindelijk heb ik het opgegeven en gewoon iedere hand in een ander patroon gedaan… 

Yes, judge, I am guilty. Guilty of strangeness. 

Hier zijn dus de nail art creations! Enjoy, my sweet gummy bears! 

1. Mijn tribuut aan Suit&Tie, megalaat wel, maar ja… Fashionably late hé! 

Image 

 

2. Mijn favoriet: de perfecte manier om te ontstressen: ons evenwicht terugvinden met yin yang nail art! Aaaaaaaaaaaaahhhmmmmm! 

Image

 

3. Of gewoon volledig gek gaan: Sound effects en polka dots! Waarom niet, right?

Image

 

Eline Denys 

 

2 comments

Geef een reactie

