Review: Dove Intense Repair

 

Review-time! 


Het moet niet altijd mode zijn, toch? Tijd om eens iets nieuws te proberen! Ik zal (proberen) iedere week, een random product dat ik in mijn beautycase, of make-upcase heb liggen eens reviewen. To buy or not to try? See what I did there? ^^

Vandaag de Dove Intense Repair shampoo en conditioner! Al heeeeeel veel goeie dingen over gehoord op andere blogs, maar toch zal het onderworpen worden aan het onverschrokken oordeel van de almachtige Eline… Kortom, mijn mening!

Image

 

Situatie: Voor degenen die het nog niet gemerkt hebben, ik heb veel en dik haar. (Thanks mum and dad) Donkerroste krullen, die sowieso al wat meer verzorging nodig hebben, maar de luiaard die ik ben, die verzorging niet kan geven. En mijn krullen hingen er wat triestig bij dus tijd om er iets aan te doen! Maar op de studentenmanier, goedkoop dus, ik heb namelijk geen trust fund back east. (jammer genoeg)

Eerste indruk: De geur is al veelbelovend, geen de typische Dovegeur, dus dat is al een pluspunt. Fris en proper, geen explosie van bloemen, gelukkig maar. Herbal Essences heeft zo z’n beste tijd gehad (volgens mij toch).

Na eerste wasbeurt: Yes! Na een eerste wasbeurt voelt m’n haar al zachter aan. Ik kan er niet goed tegen als mensen aan mijn haar komen, maar dit keer mocht iedereen zoveel voelen als ze wilden! This is promising… 

Na 4 weken: Mijn haar is sterker, zachter, glanst meer, het frizzeert wel nog altijd, mijn haar heeft een eigen wil, maar toch heb ik de indruk dat het gezonder is! 

Final verdict: Zeker een aanrader! Het kost geen stukken van mensen, maar voor de kwaliteit dat je in de plaats krijgt, is het toch dik in orde! Ik zal het toch blijven gebruiken. 

Eline Denys 

Dove sponsort mij niet, dit is volledig mijn eigen mening. I swear on chocolate… Which means A LOT to me… 

 

2 comments

Geef een reactie

