Day 32: Spiked!

Day 32: Toen ik nog in het lager zat (lang geleden dus) zijn we voor de verandering eens naar Technopolis geweest.1 van de weinige schoolreizen die effectief leuk waren! daar heb ik impulsief een eekhoornknuffel gekocht omdat ik ervan overtuigd was dat eekhoorns mijn ding waren… experimentele fase, forgive me… wat ze daar ook hadden, was een spijkerbed. Ik was toen al een bleter, dus ik durfde er niet op gaan liggen… nu, na veel overtuigwerk ben ik toch uiteindelijk op dat bed beland en ik moet zeggen dat ik het eigenlijk best leuk vond… kietelde zelfs een beetje. Ik denk dat daar mijn liefde voor spikes begonnen is en kijk waar we vandaag zijn.. Uitgedost met een blazer met spikes op de mouwen! Grunge rules! ^^

Day 32: When I was in primary school, we went to Technopolis once, one of the cooler schooltrips we did. I remember buying impulsively a squirrzl plushy, because I was convinced that squirrels were my thing. .. well,they’re not… I also remember them having a bed with iron spikes and I of course was a crybaby about it because I was too afraid of lying on it. But after a lot of convincing,  my friends actually got me on that bed and I must admit that I actually liked it… it even tickled a little! I think my love for spikes started on that very moment and look at me now… fabulous with my spiked blazer! Grunge rules! ^^

ImageImageImage

Blazer:Zara/Broek:Zara/Schoenen:New Look/ Piercings: New Look, H&M

Blazer:Zara/Pants:C&A/Sneakers:New Look/ Piercings: New Look, H&M

LanderDenysPhotography

Geef een reactie

