Day 27: LSP

Day 27: ANIME-TIJD!  Het was weer die tijd van het jaar! F.A.C.T.S! Na al die jaren bewondering voor al die cosplayers, heb ik dit jaar besloten om er zelf eens voor te gaan. Mijn kostuum? Lumpy Space Princess van Adventure Time. Waarom? Omdat ze bère is! 

http://www.youtube.com/watch?v=u1nTTDZSz4s

Point proven. 

Eerste keer cosplay, dus ongelooflijk veel stress. Kostuum maken was al een groot probleem (had tule besteld online, niet toegekomen, dus geen tule, mama heeft de dag gered, waarvoor dank.), dan kostuum in elkaar steken (gelukt, weer dankzij mama (man, ik ben hulpeloos alleen)) en dan aandoen (dat is me toch alleen gelukt) en make-up! Waar ik toch wel fier op ben. (zie foto’s). Dan de big challenge. In het openbaar komen! Was stressy, maar viel eigenlijk behoorlijk mee. De mensen kijken een beetje, maar daar wen je aan. Zolang ze niet wijzen en uitlachen, ben ik al gelukkig. Ik was ook niet de enige die cosplayde, die de trein nam. Dus safe… Dan F.A.C.T.S zelf! Supertof! Je merkt dat dit ieder jaar populairder wordt! Steeds meer volk, maar ook meer standjes, dus meer goodies to enjoy! Veel mensen hebben me herkend, veel mensen wilden me op de foto (o, so flattering!) (mini-triomfdansje)! I had lots of fun! Tot volgend jaar! Dan cosplay? We shall see… ^^

Day 27: ANIME TIME! It was that time of year again. F.A.C.T.S! After all these years of admiring those brave cosplayers, I finally mustered the courage to cosplay myself. My costume? Lumpy Space Princess from Adventure Time! Why? Because she’s awesome!

http://www.youtube.com/watch?v=u1nTTDZSz4s

Point proven.

First time cosplay, so a lot of stress. Making the costume was the first problem. (Ordered tule online, didn’t arrive. 😦 Mum saved the day, thank god for that.) Putting the costume together (thanks to mum again, god, I’m hopeless on my own.) Putting the costume on (managed to do that on my own!) and make-up (which I am pretty proud of.) Then the big challenge. Appearing in public! Was stressful, but okay. People were staring, but I got used to it. You don’t see a purple cloud walking by every day, so yeah. F.A.C.T.S was awesome, lots of nice people who recognized me and wanted to take a picture of me! (o so flattering!) (mini-triumphdancetime) I had lots of fun! See you next year! Cosplaying again? We shall see… ^^

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Kostuum: DIY/Pruik:Action

Costume:DIY/Wig:Action

LanderDenysPhotography

 

One comment

Geef een reactie

