Day 25: C’est chic!

Day 25: Er zijn zo van die hele leuke kanten aan een stagiaire modejournalistiek zijn. Bijvoorbeeld, naar persconferenties gaan van M.A.C, je helemaal gratis laten maquilleren én dan nog een goodiebag krijgen! Ah, life is good. ( Ben je al jaloers? ^^ )

Ik heb ook wel een beetje gewerkt, ik heb zitten stressen ( ik wou me niet belachelijk maken, want op één of andere manier, slaag ik daar toch altijd in), ik heb notities gemaakt, info gevraagd, foto’s getrokken en op instagram gezet…

Als een fashionista naar een persconferentie gaat, doet ze het in stijl. Daarom dit nieuwe kleedje van Zara, met mijn gouden ketting van New Look en my awesome black boots (H&M).

En nu kapot. So ti-ti ( tired… ^^)

Merci aan alle lieve mensjes van M.A.C!

————————————————————————————————————————————-

Day 25: There are some good sides to being an intern in fashion journalism. For example, getting the opportunity to go to the press conference/M.A.C party, getting my make-up done for free and getting a goodie bag. Who doesn’t love goodiebags?! ( Jealous yet? ^^)

I did some work though. I was freaking out ( cause I didn’t want to embarass myself, in one way or another), I took notes, pictures for instagram, asked for info. 

If a fashionista like me goes to a press conference, she does it in style. Therefore a new, elegant dress from Zara, golden necklace from New Look and my awesome black boots (H&M).

Thanks to all the lovely people from M.A.C! 

Now? Exhausted. Eline out. 

ImageImageImageImage

LanderDenysPhotography

Geef een reactie

