Day 23: Kitty Kat

Dag 23: Je kent die vragen wel, ze worden meestal gesteld op stereotiepe eerste-dates. Ben je een kat of een hondenpersoon? Ik ben een kattenpersoon. Katten zijn bère! Honden zijn ook bère, maar katten toch ietsje meer. Ik heb 2 katten, 2 britse korthaar, waarvan er voor het ogenblik 1 met haar hoofd op de helft van mijn toetsenbord ligt te kronkelen. Zo schattig.

Daarom wil ik mijn liefde voor katten aan de wereld verkondingen, (niet als een crazy cat lady, maar als een gewone persoon die van katten houdt) daarom mijn kattenrok! So pretty, so cute! Met daarover een paars hemd, omdat paars goed gaat met zwart en wit. En omdat het ongelooflijk koud aan het worden is, mijn lange mantel. 

Day 23: You know those stereotipical questions that are always asked on first dates? One of them is always: “are you a dog or a cat person?” I’m a cat person, because cats are awesome. Dogs are awesome as well, but cats just a little more. I have 2 cats, of which one is now taking over half of my laptop. So cute. 

I want to show my love for cats to the world (no, not like a crazy cat person, just a normal, person loving cats) by wearing this catskirt. Combining it with a purple blouse, because purple, according to me, goes really well with black and white. And because it is getting a lot colder outsite, my long coat. That I love. Like a lot. 

 

Image Image

 

Rok:H&M/Blouse:Vintage/Wedges:NewLook/Mantel:Lola&Liza

Skirt:H&M/Blouse:Vintage/Wedges:NewLook/Coat:Lola&Liza

LanderDenysPhotography

Geef een reactie

