Dag 22: Eye of the tiger…. No, leopard ;)

Day 22: Barokhemden, you love them or you hate them. Ik moet bekennen, ik was geen fan vroeger. Te frullig. Nu, superfan! Waarom? Piratendingen zijn hip! Gouden oorringen, slouchy broeken én hemden met frullen! Het geeft me de gelegenheid om te doen alsof ik een piraat ben. Ik ben nog maar 22, ik mag nog zot doen. Mijn innerlijk kindje triomfeert! Hoewel ik betwijfel dat Johnny Depp een hemd zou dragen met luipaardprint, doe ik dat wel. 

Ik blijf erbij, ik zou fantastisch staan met een ooglapje, al zeg ik het zelf. 

Day 22: Baroque shirts, you love them or you hate them. I have to confess, I used to hate them, to many frills. Now, superfan! Why? Piratestuff are awesome! Golden earrings, slouchy pants and shirts with frills! It gives me the opportunity to act like I’m a pirate. I’m only 22, I can still be/act crazy. My inner child is smiling. Although I doubt the fact Johnny Depp would wear a shirt with a leopard print. I may not be worthy of the name piratess, I can still be a fashionista, that’s good enough for me.  

I stand my ground when I say, I would look awesome with an eyepatch. 

ImageImageImageImageImage

 

Bloes:Vintage/Broek:C&A/Blazer:Bershka/Armband:Ebay/Oorringen:Vintage

Blouse: Vintage/Pants:C&A/Blazer:Bershka/Bracelet:Ebay/Earrings:Vintage

 

LanderDenysPhotography

 

Geef een reactie

