Day 19: Fleur de sel

Day 19: Om de herfstblues die letterlijk op ons gevallen is, te weren, heb ik vandaag weer een zomers tintje gegeven aan m’n outfit. Bloemetjes! Ik heb een serieuze blazer-collectie (daar ben ik mij nu pas van bewust geworden door deze OOTD’s), maar deze is toch echt wel mijn ultieme favoriet! Was een koopje en zooooo mooi! Ik heb nu voor een rok gekozen, maar je kan deze blazer en blouse even goed combineren op een jeans. Wear happy wear! ^^

Day 19: To avoid the upcoming blues from fall, I decided to wear another happy summer outfit today. Flowers! Flowers everywhere! I have a serious blazer collection ( which I am only now aware off, because of the OOTD’s), but this one is my absolute favorite. It was so cheap and sooo beautiful! You don’t have to wear it on a skirt, just because I did it, you can perfectly combine this blazer en this blouse on pants! Just wear what makes you happy! 

ImageImageImageImage

Blazer:Vintage/Blouse:C&A/Rok:H&M/Schoenen:New Look/Ringe: H&M/Ketting:C&A

Blazer:Vintage/Blouse:C&A/Skirt:H&M/Shoes:New Look/Rings: H&M/Necklace:C&A

LanderDenysPhotography

 

Geef een reactie

