Day 18: Casual Canary

Dag 18: Typisch herfstweer is in het land. Belgische manier: STORTREGEN UIT HET NIETS en plotseling 10 graden kouder. Man, ik haat Belgisch weer. Dus ben ik vandaag ietsje dikker ingedoffeld dan normaal. En warmer: een gele blazer om toch nog dat zomergevoel te bewaren.  A girl’s gotta do what a girl’s gotta do. Ik heb het altijd een gigantische uitdaging gevonden om me warmer te kleden, maar toch nog altijd fashionable te zijn. Kort gezegd, warm hebben en er niet uitzien als een Michelinmanneke. Normaal ben ik warmbloedig, maar daar twijfel ik de laatste tijd steeds meer aan. Menselijk lichaam is toch een raar ding he.

Day 18: Typical fallweather. Belgian way: lots and lots of rain out of nowhere and all of a sudden 10 degrees colder. Gosh, I hate Belgian weather. So today, dressed warmer than normal. And to remind myself of the summer, I’m wearing a yellow blazer.  A girl’s gotta do what a girl’s gotta do. I always found it a huge challenge to dress warmly in a fashionable way. Just not looking like a little Michelindude. Normally I’m never cold, but I’ve been doubting that lately.. A human body is the strangest thing…

ImageImageImage

Blazer: H&M/Pants:C&A/Top: H&M/Schoenen:Vans

Blazer: H&M/Pants: C&A/Top: H&M/Shoes:Vans

LanderDenysPhotography

Geef een reactie

