Day 17: Black cat

Day 17: Een volledig zwarte outfit vind ik de ultieme vorm van elegantie. Er is niets fancier dan volledig zwart gaan vind ik. Misschien vind ik dat omdat ik altijd al een fascinatie gehad heb voor zwarte pakken. Als ik een vent was, zou ik niets anders dragen. Nu, as far as I know, ben ik nog altijd een meisje, dus zal ik het maar moeten doen met mijn interpretatie van een pak. Ik draag namelijk een zwarte legging onder een kort, zwart kleedje ( neen, ik draag de legging dus niet als broek.. DOE DAT AUB NIET, DE MENSHEID IS U DANKBAAR) met daarover een zwarte blazer. Om alles af te werken, zwarte bloemen in mijn oortjes en zwarte legerbottines. Stoer, elegant en sexy in één! MISSION SUCCESS!

Day 17:A complete black outfit is for me the ultimate expression of elegance. There is nothing fancier then going full black. Maybe that’s because I’ve always had a fascination for suits. If I was a dude, I wouldn’t wear anything else. But, as far as I’m concerned, I’m not, so you’ll just have to deal with my interpretation of a suit. I’m wearing black leggins under a short, black dress ( no I’m not wearing the leggings as pants. PLEASE DON’T DO THAT, HUMANITY THANKS YOU) with over that a black blazer. To finish off, black flowers in my ears and black army boots. Tough, elegant and sexy in one! MISSION SUCCESS!

ImageImageImage

 

Blazer: Bershka/Leggings:H&M/Jurk:ZEB/Bottines:Vintage/Oorringen:PromoFashion

Blazer: Bershka/Leggings:H&M/Boots:Vintage/Dress:ZEB/Earrings: PromoFashion

LanderDenysPhotography

One comment

Geef een reactie

