Dag 15: Did you say lace?

Dag 15: I did it! Ik heb kant gedragen in de herfst. Waarom? Omdat ik wil bewijzen dat ieder kledingstuk in elk seizoen gedragen kan worden. Nadeel: Ik had wat koud vanmorgen tijdens werk. Maar ik had mijn beste vriend de circle scarf, dus heeft die me maar warm gehouden. 

Day 15: I did it! I wore lace during fall! Why? Because I want to prove that every piece in your wardrobe can be worn in any season. Disadvantage: I was cold this morning. But I had my best friend the circle scarf to keep me warm.Image 

Image

Top: New Look/Rok: Primark/Hakken: Brantano/Riem:Vintage/Oorringen: H&M

Top: New Look/Skirt: Primark/Shoes: Brantano/Belt: Vintage/Earrings:H&M

LanderDenysPhotography

 

 

Geef een reactie

