Dag 13: Sweet pistols

Dag 13: Wanneer ik deze jurk kocht, moest ik direct denken aan de velvet jurk van Versace die Angelina Jolie droeg op de Oscars van 2012. Wie kan er die dijhoge split vergeten? Ik alleszins niet. Man, dat was een prachtige jurk.

Test: Ik ben vanmiddag gaan shoppen met deze jurk. De reacties van de mensen waren ofwel enorm enthousiast ( vooral de mannen dan) ofwel enorm afkeurend ( vooral de echtgenoten van de mannen).

Dit is een probleem die ik al heel lang onder ogen moet zien. Ik wil graag de kleren dragen die ik mooi vind. Waarom moet ik mijn stijl onderdrukken omdat andere mensen me afkeurende blikken werpen. Vroeger trok ik mij dat enorm aan, ik wou niets liever dan terug naar huis gaan en terug een “wat-in-hun-ogen “een normale outfit is, aantrekken. Maar overlaatst heb ik een heel inspirationeel filmpje gezien op Youtube. Ik slijt mijn dagen op die site, dus kwam ik op een dag op een modekanaal genaamd ClothesEncounters. Prachtig meisje met sprankelende persoonlijkheid en een unieke stijl. Zij vertelde dat ze dikwijls ook raar bekeken werd, maar ze trok zich dat niet aan. Haar woorden: “It means that they’re jealous.” Ik wil mijn eigen ding doen en dus heb ik beslist dat ik vanaf vandaag er geen ZAK meer om zal geven. Amen.

Day 13: When I bought this dress, I remembered the velvet Versace dress worn by Angelina Jolie during the 2012 Oscars. Who could forget that thigh-high split? Not me. Gosh, that dress was gorgeous.

Test: Today I went shopping with this dress. The respond was mixed. Some people were very enthusiastic, other looks were very disapproving. 

This is a problem that I have been having for a really long time now. I like wearing the clothes I like. Why should I suppress my style, just because other people don’t like it. I used to be so scared of other people’s opinion. When they disapproved, all I wanted to do was go back home as fast as possible to change into an “according-to-them” acceptable outfit.  That was until I saw this video from this girl I follow on Youtube: ClothesEncounters. She told us she was dealing with the same problem, but her response was: “It means that they’re jealous.” I decided from that moment on, I would do my own thing and wear the things I like. Amen. 

Image

Image

Image

Jurk: H&M/Vest:Bershka/Sjaal: Gekocht in Firenze/Ketting:DIY/Booties:New Look

Dress:H&M/Vest:Bershka/Scarf: Bought in Florence/Necklace:DIY/Booties: New Look

LanderDenysPhotography

One comment

  1. Als je mooi bent moet je dit tonen en de anderen laten meegenieten hiervan… diegenen die dit niet kunnen, zijn idd jaloers en veeeeeel lelijker…;-)

Geef een reactie

