Dag 11 : Black Widow

Dag 11: Ze zeggen altijd dat ik veel op mijn mama gelijk. Wat waar is, qua karakter zijn we PRECIES hetzelfde. Dus het idee dat ik ooit geadopteerd was ( ik ben namelijk de enige roste in mijn hele familie) is bij deze van de tafel geveegd. Wat delen we nog: onze liefde voor zwart. Zwart is mijn lievelingskleur, paars ook, maar zwart meer. Het slankt af, het is elegant en speciaal tegelijk. En voor alle trendliefhebbers, zwart is het nieuwe zwart! En wat er nog cooler is aan deze outfit is, is dat het oversized is! Waar ik nog een grotere fan van ben! Tot groot ongenoegen van mijn mammie! Om het toch wat specialer te maken draag ik meerdere kettingen, maakt het direct ook wat stoerder en stoere, zwarte leren botten.

Day 11: They always say I look a lot like my mum. Which is true, especially our personalities are exactly alike. So the idea that I used to have once ( I am the only redhead in my entire family) can now be thrown into the trashbin. What else do we share? Our love for the colour black. Black is my favourite colour, purple as well, but black more. It’s slimming, elegant and special at the same time! And for all those trendlovers out there, black is the new black! What is even cooler about this outfit is the fact that it is oversized. I love oversized even more than I love black. To give some more spice to the outfit, I added multiple necklaces, which also toughens up the look, and some awesome, black leather boots. 

ImageImageImageImage

 

Sweater:Mum’s/Boots:New Look/ Necklaces: Gift, Forever21, DIY

Geef een reactie

