Dag 10: Kitten

Day 10: Back to work, maar dat wil niet zeggen dat we niet classy voor de dag kunnen komen. Heel formeel basis: zwarte broek en witte blouse met dan BAM! blazer met luipaardprint. Er hangt ook weer zo’n tof verhaal vast aan die blazer. Ik wou al lang een luipaard blazer en had één gevonden die volledig mijn stijl was in Zara. Het probleem was dat ik hem met mijn beperkt studentenbudget niet kon betalen, dus had ik het idee opgegeven dat ik ooit zo’n blazer zou hebben. Op een dag ging ik shoppen met mijn mama en plots zag ik 50 euro liggen op de grond. Direct opgeraapt, op de meest onsubtiele manier ever, want zo zit ik in elkaar. Dan samen toevallig de Zara binnen, waar ik zag dat de blazer die ik wilde nog maar 50 euro kostte. De rest kan je wel raden. Zo heb ik nog een kledingstuk met emotionele waarde. Als accessoire draag ik een barokketting omdat ik het heerlijk vind hoe het blauw van de ketting botst met de luipaardprint.

Day 10: Back to work it is, but that doesn’t mean we can’t be classy, right? Very formal basis: black trousers and white blouse with BAM! Leopard blazer. Fun story. I always wanted one and found one I loved in Zara. Only downside, I couldn’t afford it. So I gave up on the idea. When one day, when I went shopping with my mum, I found 50 euros on the ground. I took it as quickly as I could and put it in my wallet. Coincidently we went into Zara and there I saw that the blazer I wanted was in sale for 50 euros. You can guess what happened then. That’s how I obtained another piece in my wardrobe with emotional value. As an accessory I’m wearing a blue, baroque necklace because I love how the blue of the necklace clashes with the leopard print. 

AfbeeldingAfbeelding

Blazer:Zara/Blouse:C&A/Broek:C&A/Ketting:Ebay

Blazer:Zara/Blouse:C&A/Pants:C&A/Necklace:Ebay

LanderDenysPhotography

2 comments

  1. ben altijd nogal sceptisch tov luipaard motiefjes of andere dierevellekes, MAAR, dit is toch wel bijzonder geslaagd, vooral het “botsend” juweel hiertegenover… de max! X

Geef een reactie

