Day 9: As red as any rose

Dag 9: Vandaag een meer casual look. Een rode, leren broek stond al lang op mijn verlanglijstje, maar steeds kon ik geen vinden. Het is nu ook het ideaal moment om leren broeken te dragen! So it’s time to get my baby from under the dust. Leer is onmogelijk om te dragen in de zomer, dus bewaar ik ze meestal voor de herfst en winter. Ideaal, want ik ben eigenlijk een grotere fan van herfst en winter dan zomer. Daarboven draag ik een vintage, oversized blazer, gewoon, omdat deze heel comfortabel zit en mijn onmisbare circle scarf. Als één kledingstuk zou moeten kiezen, die mij erg nauw aan het hart ligt en die ik bijna altijd draag, is het mijn circle scarf wel. Degene die dat uitgevonden heeft, krijgt een imaginaire award van mij!

Day 9: Today a more casual look. A red, leather pants has always been on my wishlist, but nowhere to be found. It’s the perfect time to wear leather pants right now, because it’s now the perfect season for it! So it’s time to get my baby from under the dust. Leather is impossible to wear in the summer, so I’m saving them for the fall and winter. I’m more of a fall person ( my colour card agrees with me). On top I’m wearing an oversized, vintage blazer because it’s comfortable and my very important circle scarf. If there is one piece in my entire closet that is dear to me, it’s my circle scarf. To the one who invented it, I salute you!

 AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Broek:H&M/Blazer:Vintage/Top:H&M/Schoenen:New Look/Oorringen:H&M

Pants:H&M/Blazer:Vintage/Top:H&M/Shoes: New Look/Earrings:H&M

LanderDenysPhotography

 

2 comments

  1. Vind ik persoonlijk een heel mooie look, ik zal ook maar es mijn lederen broek vanonder het stof halen,.. maar eerst nog een paar kilootjes eraf,want zelfs met een “schoentrekker” zou ik er niet in geraken… haha! XX

Geef een reactie

