Day 8: Center Stage

Dag 8: Vandaag een barok-geïnspireerde outfit. Het barok-effect zit in de broek en komt ook terug in de oorringen. Om wat kleur toe te voegen aan de outfit, heb ik dit gecombineerd met een rode blazer en rode hakken. Het geheel doet me wat denken aan het podium in een theater. De rode blazer doet me denken aan de gordijnen, de broek aan de vele versieringen rondom het podium. 

Day 8: Today a more baroque-inspired outfit.. The baroque-effect is in the trousers and in the earrings. To give the outfit some colour, I added a red blazer and red heels. The complete outfit reminds me of center stage: the red blazer reminding me of the stage curtains, the baroque pants of the many decorations around the stage. 

 ImageImage

ImageImage

 Blazer:Pimkie/Broek:H&M/Schoenen:Zara/Top:H&M/Oorringen:SIX

Blazer:Pimkie/Pants:H&M/Shoes:Zara/Top:H&M/Earrings:SIX

LanderDenysPhotography

2 comments

Geef een reactie

