Day 6: Kimonolicious

Dag 6: Ik ben een enorme fan van Azië! Ik hou van hun cultuur, hun kleren, hun taal, hun eten! Daarom zoek ik al voor een lange tijd naar een prachtige kimono. Kimono’s zijn enorm populair, vooral deze zomer, en hoewel ze overal te vinden waren, vond ik toch die perfecte kimono niet. -_- Tot ik uiteindelijk op het meest onverwachte moment de kimono of my dreams gevonden heb in de Forever21.

Made me the happiest girl alive!

Aangezien deze kimono behoorlijk graphic is, heb ik ze gewoon gecombineerd met een witte jeans en een zwarte top. Geen accessoires, want ik wil dat al de aandacht gaat naar de kimono! ^^

Day 6: Huge fan of Asia. Love their culture, language, clothes, food,… That’s why I’ve been looking for the perfect kimono for a long time. Since kimono’s have been very popular during the summer, they were being sold everywhere, but I just couldn’t find that one perfect kimono, until that one day, very unexpected, in Forever21, I found my perfect kimono!

Since the kimono is kinda graphic, I combined it with a white jeans and a black top. No accessories, since all the attention should go to the kimono! 

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Kimono: Forever21/Broek:Pimkie/Top:H&M/Schoenen:New Look

Kimono: Forever21/Pants:Pimkie/Top:H&M/Shoes:New Look

LanderDenysPhotography

Geef een reactie

