Day 3: Wild Panther

ImageImageImage

Image

Dag 3: Ik ben helemaal weg van mijn nieuwe pull van H&M! De zwarte panter op de mouwen zijn superorigineel en ze doen me een beetje denk aan de tijgerpulls van Kenzo! Ik heb het gecombineerd met een zwarte rok en zwarte sneakerwedges…. Ik ben een enorme fan van zwart, had je waarschijnlijk nog niet door. ^^ Ik heb het geheel wat aangekleed met een zwarte riem met gouden accentjes en een gouden ketting.

Day 3: Loving my new sweater from H&M! The black panther on the sleeve is superoriginal and they kind of remind me of the Kenzo Tiger Sweater collection. I have combined it with a black skirt and black sneakerwedges… Guess you didn’t realize I like black, right? I finished the look off with a black belt with golden accents and a golden necklace. 

Pull: H&M/Rok: H&M/ Wedges: Primark/Riem:Vintage/Ketting:H&M

Sweater: H&M/Skirt:H&M/Wedges:Primark/Belt:Vintage/Necklace:H&M

Geef een reactie

