THE 5WEEK FASHIONBLOG CHALLENGE

Dus… Long time no see…

Zoals ik vroeger al vermeld heb, denk ik dat er bij mij een soort gen ontbreekt die verantwoordelijk is voor mijn ‘doorzettingsvermogen’. Ik lijd namelijk aan het ‘I-AM-A-QUITTER!’-syndroom.  Translation: Eline is een opgever…

Maar daar wordt er nu iets aan gedaan. Ik start namelijk vanaf morgen met 5 weken stage bij Steps Magazine, een stage die de eerste stap is naar mijn grote droom, een carrière in mode. The challenge die ik mezelf ga opleggen is dat ik deze stage ga ik combineren met het intensief onderhouden van mijn modeblog. Ik weet wat je denkt: “Een modeblog zoals er zoveel zijn.” True... Maar mijn blog is speciaal, want het zal het ultieme bewijs worden van dat ik toch iets kan doorzetten als ik het echt wil.

Ik heb mezelf de uitdaging gegeven om gedurende de 5 weken stage, iedere dag een foto te posten van mijn outfit.

Iedere dag? 5 weken lang? 

Yes, my dear ( voor het ogenblik nog onbestaande) volgers, dit keer zal ik ‘dervoor gaan‘.

Iedere dag, 5 weken lang. ( My god, wat doe ik mezelf toch aan?! Als ik hier geen award voor krijg, dan weet ik het ook niet meer ze..)

Nu, als ik slaag in deze lijkt-voor-het-ogenblik-onmogelijke challenge, dan zal ik mezelf behoorlijk awesome verklaren. Waarom? Omdat ik dat kan, en omdat ik voor het ogenblik nog geen volgers heb, en mezelf deze ijdele toestanden kan veroorloven, since I am practically talking to myself, but writing it down in blogformat…

So, challenge accepted! 

Geef een reactie

